Loading the Elevenlabs Text to Speech AudioNative Player...
Otwockie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji (OPWiK) opublikowało na swojej stronie oświadczenie dotyczące rekompensaty dla mieszkańców i klientów, w związku z awarią wody która miała miejsce w okresie od 1 do 7 kwietnia na terenie Karczewa i Otwocka.
Szanowni Państwo!
Z uwagi na awarię w dniach 1-7 kwietnia, spółka OPWiK Sp. z o.o. podjęła decyzje o braku naliczenia opłat za dostawę wody w tym okresie. Za wszelkie niedogodności jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
– czytamy na stronie otwockich wodociągów.
17 kwietnia Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Otwocku poinformowała, że woda w miejskim wodociągu spełnia wszelkie przyjęte normy zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r., poz. 2294).
Foto: OPWiK
Czytaj także:
Zmiana organizacji ruchu na ul. Kołłątaja i Majowej w Otwocku