Nowe Biuro Obsługi Mieszkańca w Wiązownie dostępne od 15 stycznia.

Urząd Miasta zmienia się dla mieszkańców. Zakończona została przebudowa Biura Obsługi Mieszkańca (BOM) w urzędzie w Wiązownie i od poniedziałku 15 stycznia zaprasza wszystkich, którzy chcą załatwić sprawy.

Gmina Wiązowna otrzymała grant w wysokości 276 300 zł. W tej kwocie zawarte było dofinansowanie – 230 000 zł – na realizację przedsięwzięcia “Dostępność architektoniczna oraz informacyjno-komunikacyjna Urzędu Gminy Wiązowna w ramach projektu PFRON >>Dostępny samorząd – granty<<”. W ramach poprawy dostępności urzędu dla osób ze szczególnymi potrzebami przeprowadzony został audyt, który pozwolił na zdefiniowanie kluczowych miejsc wymagających ulepszenia.

Na początku listopada ruszyła przebudowa Biura Obsługi Mieszkańca. Wykonawca zdemontował wszystkie meble, zlikwidował wiatrołap, zerwał stare podłogi, a następnie położył nowe – zarówno w głównym pomieszczeniu, jak i w korytarzu na parterze oraz na schodach prowadzących na piętra.

Podczas remontu wydzielone zostały miejsca dla pracowników zajmujących się obsługą lokalnych firm i przewoźników taxi, jak również stanowiska dla pracowników wydziałów: podatków, planowania przestrzennego oraz środowiska i nieruchomości. Kancelarię, która zajmuje się ogólną obsługą mieszkańców, przeniesiono w miejsce, gdzie do tej pory mieściło się stanowisko obsługujące m.in. wnioski programu „Czyste powietrze”.

Teraz układ BOM-u jest dużo bardziej funkcjonalny, a samo pomieszczenie przyjaźniejsze zarówno dla osób, które w nim na co dzień pracują, jak i dla tych, którzy przychodzą załatwić urzędowe sprawy. Biletomat, w którym pobieramy kwit do odpowiedniego stanowiska, pozostał w tym samym miejscu.

Grafiki: UM Wiązowna

Facebook
Twitter
Scroll to Top